Laadinfrastructuur

Europa heeft als doel om te verduurzamen. Eén van de manieren om dit te realiseren is EV charging. Volgens het klimaatakkoord in Europa zet de overheid in op de reductie van CO2-uitstoot en worden er steeds meer diesel bussen/ vrachtwagens vervangen voor elektrische varianten.

Batenburg richt zich daarbij op het ontwerpen, realiseren en langdurig onderhouden van laadinfra voor het bus-, personen en vrachtwagenvervoer. Met de oplossingen die wij bieden maken wij de volgende stap in elektrisch vervoer voor onze opdrachtgevers mogelijk.

Snelladers voor auto, bus of vrachtwagen

Snelladers voor auto, bus of vrachtwagen

Aangezien de logistieke sector i.v.m. de Zero Emissie Zones een grote verduurzamingsslag aan het maken is, voornamelijk gericht is op de elektrificatie van het wagenpark, hebben wij nu een sterke focus op onze oplossingen in deze markt. Dankzij onze ervaring met verschillende type snelladers en het groot aantal projecten dat we tot nu toe hebben uitgevoerd lopen we voorop en kunnen we de klanten meenemen in het volledige proces waarbij we het liefst zo vroeg mogelijk betrokken zijn om de beste oplossing voor de klant kunnen bieden.

Dit doen wij door ons niet alleen te richten op het ontwerpen, leveren en installeren van laadinfrastructuur maar ook te verdiepen in de business/operatie van de klant zoals bijvoorbeeld een analyse van het rittenschema, de beoogde vervoersmiddelen, de energiebalans en het beschikbare vermogen.

Bussen   Vrachtwagens   Auto's

Offerte aanvragen?

Wilt u een offerte voor onze diensten voor laadinfrastructuur of gewoon meer informatie?

Neem contact op

Service voor laaddepots

Onze landelijke dekkende serviceorganisatie is volledige ingericht voor snelle en professionele ondersteuning.
Dit verzorgen wij in 3 stappen:

1e lijn ondersteuning

Het aannemen van storingsmeldingen, ondersteuning middels een helpdesk, diagnoses/herstel op afstand en aansturing van de 2e lijn ondersteuning.

2e lijn ondersteuning

Het uitvoeren van service binnen de afgesproken response en hersteltijden op locatie, het beheren van spareparts in lokale magazijnen, het periodiek evalueren en het opstellen van storingsrapportages.

3e lijn ondersteuning

Training, het beheren van centrale spare parts en certificering dit wordt normaal gesproken verzorgd door de fabrikant van de laadapparatuur.

 

Handreiking voor laadinfrastructuur

Gerelateerde projecten

Meer projecten
Sitemap